Повернення та обміни можна поділити на дві групи:

Перший варіант. Коли була якась помилка з нашого боку.

Ми глибоко переконані, що ваше замовлення має бути ідеальним щоразу. Ми щосили намагаємося мінімізувати кількість помилок, постійно покращуємо операційні та технологічні процеси, але, на жаль, не застраховані від помилок, спричинених людським фактором.

У випадку, якщо ми помилилися - привезли вам неякісний товар або товар з поганими термінами, не доповіли щось на замовлення або помилилися якимось іншим чином - ми власним чином виправимо нашу помилку (обмінюємо товар або повернемо гроші) в найкоротші терміни. Повідомити про помилку можна написавши на пошту або зателефонувавши до контакт-центру.

Від наших клієнтів ми просимо тільки одного: якщо ми припустилися помилки з вашим замовленням, будь ласка, повідомте нам про це.

Нам дуже важливо знати про всі помилки, яких ми допускаємо, для того, щоб максимально швидко виправляти їх і робити все можливе для того, щоб не допускати їх у майбутньому.

Другий варіант. Коли помилки з нашого боку не було, вам просто не підходить доставлений товар.

Тут також все досить просто. Якщо товар не був у використанні та не втратив товарний вигляд (збереглася оригінальна упаковка, немає поломок та слідів використання), ви просто дзвоните нам, ми забираємо невідповідний товар та повертаємо вам гроші.

У разі, якщо товар був у використанні, кожен випадок розглядається індивідуально. У таких випадках ми не можемо пообіцяти, що обов'язково зробимо повернення, але обов'язково намагатимемося знайти рішення, яке влаштує всіх.